İlkokul

Home İlkokul

Derse Katılım

Fidem akademik gelişim programımızda öğrencilerimizin MEB müfredatları doğrultusundaki kazanımları tam öğrenme modeliyle birlikte tematik yaklaşımlar metodu kullanılarak uygulanır. Bu yaklaşım ile çocuklarımızın keyifle öğrenebilecekleri bir ortamda düşünme becerilerini ve derslere olan ilgilerini arttırarak derse katılımlarını en üst seviyede tutmamızı sağlar.

Özgüven

Öğrencilerimizin psikolojik gelişim ve evrensel değerler programıyla eleştirel düşünme becerileri, sosyal gelişimleri, takım çalışması yeteneği, öz güven, iletişim ve ikna becerileri ile evrensel ve toplumsal değer yargılarının gelişimi bizim için çok önemli, aylık olarak planladığımız kampüs içi ve dışı etkinlikleriyle çocuklarımızın beden ve ruh sağlıklarının dengeli bir şekilde gelişimi için çeşitli test ve envanterlerle raporlamalar yaparız. Program dahilinde sevgi, saygı, hoşgörü ve yardımseverlik, demokrasi ve özgürlük, inovasyon, empati ve çevre bilincini kapsayan birbirinden farklı sosyal sorumluluk projelerini birlikte planlar ve gerçekleştiririz.

Sosyal Hayata Uyum

Adaptasyon becerilerinin gelişimi programıyla ana okulumuzdaki okul öncesi eğitim sürecini, becerilerin geliştirildiği bir oyun süreci olarak ele alırız. Klasik eğitim sistemindeki sınıflar yerine tematik okul yaklaşımı ile çocuklarımıza İngilizce derslikleri, sanat atölyeleri, bilim atölyeleri ve tiyatro sahnelerinin yanı sıra kapalı/açık oyun bahçelerinde özgürce oynama imkanını sağlarız.

İletişim Becerileri

Okulumuzda sanatsal ve sportif etkinlikler programımızın amacı çocuklarımızın yaşam becerileri, duygusal ve sosyal zekalarının gelişimi, iletişim ve ifade becerileri, kişisel gelişim ve öz disiplin becerilerinin gelişimi ve sağlıklı yaşam bilincini kazandırmaktır. Okullarımızda sanatsal ve sosyal etkinlikler programını, onların yaratıcı tarafının ortaya çıkartılmasına yarayan önemli bir süreç olarak görür ve akademik bir modelle de tüm branş dersleri ile sanatsal-sosyal etkinlikler programını ayın değerleri temasıyla birleştiririz.